sześć

2:43 PM Unknown 17 Comments


sześć lat wstecz, środa, 05-08-2009 , godzina 13:06, warszawska porodówka

przyszła na świat najpiękniejsza żaba we wszechświecie - superfrog
maleńka, jak broszka
i te stopy
w nocy nie zmrużyłam oka
chciałam się napatrzeć na to cudo
i te stopy

szybka kalkulacja - z 18 kilogramów nagromadzonych przez dziewięć miesięcy, stanowiła tylko 13%
znaczy - podżarłam

cicha nadzieja, że kostki przestaną puchnąć zderzyła się z rzeczywistością - spuchły bardziej
towarzystwo trashmetalowego zespołu popunkcyjnego  (od 3-7 doby po porodzie) - jako bonus
w końcu macierzyństwo to nie blichtr dynastii Carringtonów
nic to, przecież ta kruszynka to jakiś ósmy cud świata,
wokół same "oliny", gobliny, dziadki
ale nie ONA - powab, wdzięk, ideał

dziś, kiedy kończy sześć lat, na zdjęciu z dnia narodzin widzę maleńkiego kosmitę, pisklaka
wciąż cudny, choć potwierdzający fakt, że po porodzie miłość i oksytocyna zalewają serce i mózg matki bezmiernie

i znów dziś, kiedy kończy sześć lat, widzę obok siebie śliczną dziewczynkę,
nie zawsze proporcjonalnie do urody grzeczną,
dosłownie przed chwilą wytarła swoje czekoladowe usta w moja białą koszulkę (!)
czasem nieznośną,
wciąż dyskutującą,
ale kocham ją bezgranicznie,
uwielbiam kiedy się we mnie wtula, kiedy się śmieje, bawi z młodszą siostrą, lubię suszyć jej włosy
miłość nadal zalewa moje serce, tłumiąc skutecznie zwierzęce instynkty

Michalinka, moja pierworodna, moja muza, sól


17 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze Miśka!!!! :) Ale była z niej kruszynka :))))

    P.S. Miki zamierza Cię odwiedzić i oddać rycerza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu jubilatki ;)
      Więc to dlatego damy w torebce tak zawodziły, rycerz zrejterował ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najpięniejszego dla Córci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle dobrych życzeń, że muszą się spełnić ;)

      Usuń
  3. Spełnienia marzeń dla cudnej jubilatki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w imieniu mojej "prawie dorosłej" kobietki ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z Twoich ust to szczególny komplement ;)

      Usuń
  5. Bo te nasze dzieci to taka magia jest! Zdrówka życzę Jubilatce i Mamie, bo urodziny naszych miniaturek są też naszym świętem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się ukryć, że Ktoś sobie bardziej na to świętowanie zapracował ;)

      Usuń
    2. Dziękuję w imieniu mojej małej Jubilatki i swoim również.
      Wiadomo, że my sterujemy z tylego fotela - taka rasa - Matka-Szara Eminencja ;)

      Usuń
  6. Piękna i z charakterem- musi po Mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Jagoda, dziękuję Ci za komplement, ale nie wiem czy zasłużyłam.
      A co do urody mojej kruszyny to jedno jest pewne - będa kłopoty ;)

      Usuń
  7. Córka na pewno jest/będzie dumna z mamy, która tak pięknie pisze o uczuciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za przemiłe słowa
      chciałabym, żeby była.

      Usuń
  8. Piękne, tyle miłości. Inni nie mają takiego szczęścia.Porównanie wyciska łzy zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie czasem nie daje nam wyboru, często nie mamy wpływu na wiele spraw, które nas dotyczą. Przykro mi, że nie każdy ma szczęście w życiu i nie doświadcza takiej miłości jakiej powinien doświadczyć każdy. Ściskam.

      Usuń