mamo, nigdzie nie pójdziesz!

10:38 AM Unknown 7 Comments






choć brudzimy, nie słuchamy
wiesz, że bardzo Cię kochamy
                       oczywiste to.

jest nam dzisiaj bardzo smutno 
że nie będzie z nami mamy
                      po co idziesz, co?

jak tylko znikniesz za drzwiami
my zalejemy się łzami,
                    miej świadomość tą

chyba nie chcesz wieczór cały
myśleć, że się zapłakały,
                     żeś jest matką złą?

teraz widzisz, wyjścia nie masz
zdejmij szpilki, zmyj makijaż
                      czy nie lepiej tak?

cóż, my też Cię wymęczymy
piąta rano obudzimy,
                      ale kaca brak

                 



7 komentarzy:

  1. Świetnie zrymowana i lekko podana prawda o sercu Matki... Nie przeskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement. Samo życie. Oczywiście, dzięki babci wesele zaliczone, ale bez szlochu przedprogowego się nie obyło ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ojoj, aż się boję co będzie jak moja mała córeczka się pojawi na świecie..
    Ciekawe czy też nie będzie pozwalane nigdzie wyjść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są oblicza macierzyństwa, ale mimo wszystko warto ;-)

      Usuń
    2. W to ja nawet przez chwilę nie wątpiłam, moja mała uratowała mnie od samobójstwa, odwyku.. Więc ja jej poświęcam całe Swoje zycie. :)
      Ile Twoje księżniczki mają?

      Usuń
    3. Starsza niespełna 6 lat i młodsza 13 m-cy
      Chcą rządzić, ale matka się buntuje jak może ;-)
      Czasem chata drży w posadach, ale jest wesoło.

      Usuń