dziękuję Mamo

6:43 AM Unknown 6 Comments



Dziękuję za wszystko, co mi w życiu dałaś
Za miłość, szacunek i za ogórkową,
Za czułość, oddanie i za poświęcenie
Ty jesteś, po prostu, wspaniałą osobą.

Przepraszam za fochy, bunt głupi, upartość,
I za wszystkie męki, które ze mną miałaś
Za ryki i krzyki i twarz zasmarkaną
Kiedy akurat chustek zapomniałaś.

Kocham Cię za wszystko, tak po prostu kocham
I życzę byś w zdrowiu i szczęściu dożyła,
Stu świeczek i więcej, dla nas i dla wnuczek
I żebyś też czasem coś tam upichciła.

            Mojej przyjaciółce, opoce, mojej najwspanialszej Mamie
                                       Kocham Cię




6 komentarzy:

  1. piękny:) za serce chwytający, wiedząc ile trosk mamie przysporzyłam... wszystkiego dobrego w tym dniu dla Ciebie i Twojej mamy, ach i całej rodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) życzę Ci pięknego dnia Matki

      Usuń
  2. Super:) Tobie również cudownego dnia Matki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;) Już prawie minął, ale spędziłam go właśnie z moją Mamą, więc był cudny :)

      Usuń
  3. A talent liryczny rozkwita :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym rozkwitaniem to trochę mi słodzisz, ale to miłe, dzięki ;)

      Usuń